دانلودبرنامه وبازی آندرویدوpcو...
تاریخ : دو شنبه 3 تير 1392
نویسنده : صادق

دانلود Microsoft Security Essentials v4.2.223.0 x86/x64 - نرم افزار آنتی ویروس مایکروسافت

یکی از مشکلات کاربران کامپیوتری در استفاده از آنتی ویروس ها حجم بالای آن ها می باشد که باعث پایین آمدن سرعت سیستم آن ها می شود، و اما شرکت مایکرسافت این مشکل کاربران را با ارائه ی آنتی ویروسی بسیار کم حجم و در عین حال کاملاً کاربردی، برطرف ساخته است.
نرم افزار Microsoft Security Essentials که به تازگی نسخه 1 آن ارائه شده است هرچند بسیار ساده و اولیه به نظر می رسد اما توانایی های قابل توجهی دارد، اول این که این نرم افزار امنیتی به صورت کاملا رایگان عرضه می شود و حجم آن هم بسیار پائین تر از نرم افزارهای مشابه می باشد. نسخه های مختلفی برای آن قرار داده شده است تا کاربران سیستم عامل های مختلف هریک بسته به نیاز خود از این ابزار امنیتی بهره مند شوند. Microsoft Security Essentials قادر است تا با به روزرسانی های اتوماتیک و سریع آخرین ویروس ها، جاسوس افزارها و انواع فایل های مخرب را شناسایی کرده و آنها را نابود سازد.

این ابزار همان طور که حجم پائینی دارد به تناسب باعث خواهد شد تا هیچ گونه کاهشی در کارآیی سیستم مشاهده نشود. بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها برای جست و جو و یافتن فایل های مخرب از جمله امکانات و خصوصیات این نرم افزار محسوب می شود. همچنین این نرم افزار دارای محیط کاربری فوق العاده آسانی می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Microsoft Security Essentials:
- حجم بسیار پائین
- برخورداری از جدیدترین تکنولوژی ها در شناسایی فایل های مخرب
- رایگان بودن نرم افزار
- به روزرسانی اتوماتیک و سریع
- محیط ساده با کاربری آسان
- عدم کاهش سرعت سیستم
- شناخت و پاک سازی انواع ویروس ها و بدافزارها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ویروس کش , نرم افزار , ,
برچسب‌ها: دانلود برنامه , دانلود بهترین و قوی ترین ویروس کش , دانلود قویترین ویروس کش , دانلود بهترین ویروس کش ,
تاریخ : یک شنبه 2 تير 1392
نویسنده : صادق

Bitdefender Internet Security نرم افزار امنیتی در دنیای آفلاین و آنلاین محصول شرکت قدرتمند بیت دفندر می باشد. این نرم افزار تمامی امکانات لازم جهت یک نرم افزار امنیتی را داراست و فقط در چند زمینه تقریبا غیر ضروری از نسخه بالاتر خود یعنی Total Security امکانات کمتری را یدک میکشد. این نرم افزار با داشتن فایروال و امکانات لازم جهت امنیت در دنیای آنلاین در کنار قابلیت های آنتی ویروس قدرتمند ، امنیت شما را تا مرز ۱۰۰% افزایش خواهد داد. امکانات کامل نرم افزار را در ادامه مطلب توضیح داده ایم.

 

 

 

 

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ویروس کش , نرم افزار , ,
برچسب‌ها: دانلود Bitdefender Internet Security , دانلود بهترین آنتی ویروس , دانلود بیت دفندر 2013 , دانلود بیت دفندر توتال سکیوریتی , دانلود نرم افزار آنتی هک , دانلود نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند , دانلود نرم افزار اینترنت سکیوریتی بیت دفندر ,
تاریخ : یک شنبه 2 تير 1392
نویسنده : صادق

avast! Internet Security نرم افزار امنیتی کامل است و راه حلی برای جلوگیری از انواع تهدیدات کامپیوتری. توسط این نرم افزار میتوانید از سرقت اطلاعات شخصی ، رسوخ به حریم خصوصی ، کلاهبرداری های ایمیل، ویروس ها، نرم افزارهای جاسوسی و متوقف و… جلوگیری کنید. یک راه حل جامع که شامل تمام ویژگی های آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی به همراه فایروال قدرتمند می باشد. بخش های اصلی نرم افزار شامل antivirus, anti-spyware, antispam, و firewallمی باشد که برای برقراری امنیت کامل بسیار حائز اهمیت هستند. قابلیتی به نام avast! SafeZone نیز برای خرید های اینترنت و بانکداری الکترونیک تعبیه شده اند که به کاربر کمک میکند با ایجاد ناحیه امنیت به انجام امور بانکداری و خرید اینترنتی بپردازد. بخش فایروال و آنتی اسپم نیز با ایجاد لایه های امنیت از رسوخ هکرها و دسترسی های غیرمجاز جلوگیری به عمل می آورند. قابلیت Sandbox نیز برای اجرا نرم افزارها و فایل های مشکوک به صورت امن و تست امنیتی انها می باشد. Hybrid cloud technology نیز برای بررسی زنده سیستم و جلوگیری از اجرای هر نوع ویروس می باشد که به این ترتیب امکان اجرای فایل های مخرب بسیار کاهش می یابد.avast internet security امنیت قدرتمند در اینترنت avast! Internet Security 8.0.1489.300 Final

** توجه : باتوجه به دشواری کرک کردن آنتی ویروس ها ، دانلودها مسئولیتی در قبال کرک شدن و استفاده غیرقانونی از آنها نخواهد داشت. با این حال ابزار کرک کردن نرم افزار شامل Trial Reset و Patch به همراه فایل متنی توضیحات درون فایل دانلودی قرار دارد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ویروس کش , نرم افزار , ,
برچسب‌ها: دانلود avast! Internet Security , دانلود آنتی ویروس اوست , دانلود آنتی ویروس قدرتمند , دانلود نرم افزار اینترنت سیکوریتی قدرتمند , دانلود نرم افزار ضد هکر , دانلود نرم افزار ضد ویروس , دانلود نرم افزار فایروال , دانلود ویروس کش قوی , دانلود کرک avast! Internet Security ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید/امیدوارم از میزبانی ما راضی باشیدو از بازدیدتان راضی شوید،دراین وبلاگ همه چی برای دانلود وجوددارد باتشکر((مدیریت دهکده ی دانلود))